B.U.J.
Mēs uzlabojam pakalpojumu kvalitāti- B.U.J. Biežāk. Uzdotie. Jautājumi.
Jautājums: Vai jūs sūtāt preces uz ārzemēm un cik tas man maksās?
Atbilde: Pasūtījumi tiek nosūtīti uz visām Eiropas valstīm, nosūtīšanas izmaksas ir 12 eiro, vienkārši pievienojiet vēlamo preci grozam un, sniedzot piegādes informāciju, izvēlieties valsti.
Jautājums: Vai preces ir oriģinālas?
Atbilde: Visas preces tiek iegūtas tieši no ražotāja pārstāvja, tāpēc mēs garantējam preču oriģinalitāti.
Jautājums: Vai apģērba izmēri ir samazināti?
Atbilde: Apģērbu izmēri ir Eiropas standarti, nevis samazināti. Ja modelis ir samazināts, informācija ir sniegta produkta aprakstā.
Jautājums: Vai ir iespējams atgriezt preci?
Atbilde: Ja pircējam nepatīk iegādātās preces forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, viņam ir tiesības preci atgriezt 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas, ja tā nav pazaudēta tā komerciālais izskats nav izmantots.
Plašāku informāciju skatiet sadaļā Atgriešana.
Jautājums: Vai jūsu sortiments tiek papildināts? Cik bieži?
Atbilde: Mūsu klāsts tiek atjaunināts katru nedēļu un dažreiz pat dažu dienu laikā, tādēļ, ja jūs vakar apmeklējāt mūsu e-veikalu un neko neizvēlējāties, jūs varētu izvēlēties rīt!
Jautājums: Kāda ir apģērba izcelsmes valsts?
Atbilde: Apģērbs ir izgatavots Lielbritānijā, Itālijā, Taivānā, Turcijā, Francijā, Indijā, Grieķijā, Čīlē un Vjetnamā.
Jautājums: Pēc cik dienām es saņemšu savu pasūtījumu?
Atbilde: Preces tiek piegādātas Latvijas robežās 2-5 darba dienu laikā.
Jautājums: Kādas ir iespējamās piegādes metodes?
Atbilde: Mēs sūtām un piegādājam preces visā Latvijā, jūs varat izvēlēties piegādi ar OMNIVU.
Jautājums: Kādas ir pieejamās maksājumu metodes?
Atbilde: Ir iespējams norēķināties skaidrā naudā, piegādājot preces kurjeram, paņemot preces no izvēlētā termināla, kā arī samaksājot ar bankas pārskaitījumu.
Jautājums: Kā izmantot atlaides kodu?
Atbilde: Ievadiet atlaides kodu, aizpildot maksājuma formu atlaides koda vietā bez pēdiņām un bez atstarpēm, kā rakstīts. Ja jums ir kādas grūtības vai domājat, ka atlaides kods nedarbojas, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: pirktukas@pirktukas.lv, mēs pārbaudīsim informāciju un nekavējoties informēsim jūs.
Jautājums: Kāda ir preču atgriešanas procedūra?
Atbilde: Lai atgrieztu / mainītu nepiemērotu preci, jums jāaizpilda atgriešanas veidlapa ŠEIT, un nepiemērotās preces pa pastu vai ar kurjeru jānosūta uz mūsu adresi: Basanavičiaus a. 10, Marijampolė, UAB "PIRKTUKA", pēc jūsu preču saņemšanas, veiksim maiņu vai naudas atmaksu.